Yunus Emre İlkokulu eTwinning Ekibi İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Hüseyin Erdoğan'ı Makamında Ziyaret Etti
155
13:30
28.04.2022

Yunus Emre İlkokulu Müdürü Kubilay Akçaman, Müdür Yardımcısı Nuray Karagöz, Okul Öncesi Öğretmeni Esra Esin Saygılıoğlu ve öğrencileri; İlçe Milli Eğtiim Müdürümüz Hüseyin Erdoğan'ı makamında ziyaret ederek yürüttükleri eTwinning Projeleri   İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ EKSENİNDE DOĞA SEVGİSİ VE İKLİM ELÇİLERİ / LOVE OF NATURE AND CLİMATE AMBASSADORS ON THE AXİS OF CLİMATE CHANGE ve MANDALA İLE MATEMATİĞİ SANATI  hakkında bilgi verdiler.

Projede görevli öğrencilerimiz ve öğretmenlerimiz proje kapsamında yaptıkları tüm etkinlikleri ve deneyimlerini anlatarak  yaptıkları çalışma örneklerinden İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Hüseyin Erdoğan'a hediye ettiler.

Öğrencilerimizi ve öğretmenlerimizi tebrik eden İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Hüseyin Erdoğan, başarılarının devamını diledi.

İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ EKSENİNDE DOĞA SEVGİSİ VE İKLİM ELÇİLERİ / LOVE OF NATURE AND CLİMATE AMBASSADORS ON THE AXİS OF CLİMATE CHANGE adlı etwinning projesi  2 ülke ile birlikte ülkemizdeki 8 ortakla birlikte öğrencilerimizin velilerimiz ile daha yeşil bir dünya yaratmak amacıyla toplulukların ve diğer örgütlerin iklim hareketinde yer almaya davet edilme amacıyla yürütülmektedir. Proje kapsamında iklim değişikline "Dur" demek için neler yapılabileceği, kendilerini çevreye karşı duyarlı ve bilinçli hissetme amaçları başta olmak üzere canlılar ve çevreye karşı saygılı ve korumacı bireyler üzerine çalışmalar yapılmıştır. 

MANDALA İLE MATEMATİĞİ SANATI adlı etwinning projesi okul öncesi 3/6 yaş öğrencilerini kapsamaktadır. Mandala sanatı ile matematiksel kavramları eğlenerek öğrenmelerini sağlamak,sanatsal bakış açılarını geliştirmek, matematiği eğlenceli hale getirerek sevdirmek, öğrenmenin somut yollarla kalıcı hale getirilmesi ve matematik kaygısının ortadan kaldırılmasını sağlamak, yaratıcılıklarının gelişimini desteklemek, zihin odaklama becerilerini geliştirmek, matematik ile sanat arasındaki ilişkinin farkına varmalarını sağlamak amacıyla yürütülmektedir.

28-04-202228-04-202228-04-202228-04-202228-04-2022

Yayın Tarihi: 28.04.2022